2013. április 4.

31. fejezet - I'll never let you go

Szép csütörtököt, drágáim!
Kikerekedett szemekkel néztem, mekkora sikere volt az előző fejezetnek. Tényleg nem tervezek több ilyet írni, úgyhogy tényleg nagyon jó, hogy ennyire tetszett nektek. Megpróbálok nem sokat írni, csak a leglényegesebb dolgokat. Kicsit hosszabb fejezet lett, mint szokott, de én élveztem az írását. A vége spontán ötlet volt, kicsit leírtam mindent jobban. Összességében véve meg vagyok vele elégedve. Haladtam egy kicsit a novellával és gondolkoztam a történet végén is, de nem sokra jutottam. Plusz, valószínűleg június fele nyitok egy újabb blogot, szintén Justinnal a főszerepben, bár az egy kicsit más alapötletű és kivitelezésű lesz. Dalt nem csatoltam, mert az benne van a fejezetben. Na, nem is jártatom a számat, jó olvasást és sok-sok túlélést a péntekhez!
Love, Diana


- Justin! Chanel! – nyűgösen nyomtam magam még jobban bele a puha párnába. Közel voltam ahhoz az állapothoz, mikor már levegőt sem kaptam, de nem különösebben zavart. Percek és még több ilyen üvöltés kellett, mire rájöttem, hogy Pattie hangját hallom és jelenleg Ő kopog az ajtón.
Szélsebesen tekertem magam köré a takarót és ugrottam fel, közben nem kímélve Justint sem. Szinte kiestem az ágyból, ráztam egyet barátomon, majd a ruhásszekrény felé vettem az irányt.
- Gyerekek, jól vagytok? – őszinte aggódást hallottam Pattie hangjában, még ha az ajtó mögül is jött. Igaza van, sok ideig nem adtunk választ, meg is értem, miért aggódik.
- Persze! – kiáltottam azonnal vissza, időt sem hagyva, hogy felfogja a saját kérdését.

Miután magamra vettem barátom egyik pólóját és a nadrágot, amiben tegnap voltam, ismét Justin felé vettem az irányt, aki halkan szuszogott, átölelve párnáját. Lassan próbáltam felé közelíteni és megfogni a hátát, majd ugyanilyen lassan kezdtem el rázni, de mikor nem használt, szinte kivertem az ágyból szegényt.

- Justin! – suttogtam halkan. Tervem hatott, de ahogy Justin lendületből felém fordult, kezét is átlendítve az ágyon, én úgy estem rá. A lehető leggyorsabban feltápászkodtam róla, bármennyire is élveztem meztelen felsőtestének kémlelését. – Anyukád az előbb szólt, ideje felkelni. – ma már másodszorra is kimásztam az ágyból, ami jó jelnek tűnik.
- Azért nem kellett volna így nekem támadni. – időközben Ő is felkelt, első útja természetesen a fürdőszobába vezetett. Lazán beletúrt a hajába, majd visszatért.
- A tegnapi miatt kaptam. – szinte belevetettem magam az ágyba, tesztelésképpen, ki tudok-e kelni harmadszorra is. Kényelmesen elhelyezkedtem, kerestem egy olyan helyet, ahonnan kitűnő kilátás volt az épp öltöző énekesre, majd vártam.
- Ne mondd, hogy nem tetszett. Ha a szomszédok beperelnek, te viszed el a balhét. – mondatai között próbáltam azért arra is koncentrálni, miről hadovál, nem csak a testére. Nehéz volt.
- Nem mondtam, hogy nem tetszett, csak övön aluli volt.
- Jól áll a pólóm, többször hordhatnád. – meg sem hallgatva, mit is mondtam az előbb mászott rám.
- Hahó, nem zavar, hogy anyukád kint vár?
- Téged sem zavart tegnap este. – kezei pólóm alá csusszantak, ajkai nyakamat kóstolgatták.

Már mindketten kezdtük beleélni magunkat, mikor a kis Jazmyn váratlanul benyitott az ajtón, orra alatt Justin nevét dünnyögve. Szinte szétestünk, próbáltunk minél távolabb kerülni egymástól, nehogy levonjon valamit. Bár óvodás, kockáztatni azért nem kéne.

A szöszi Jazzy máris eltűnt a szemünk elől, olyan gyorsan futott le a lépcsőn. Én is követtem volna példáját, de a kis énekesnek pont akkor jutott eszébe, hogy Ő most az ölében fog levinni engem – így is lett. A lépcső alján sírtam a nevetéstől, olyan ügyetlenül lóbált ide-oda. Erősen kapaszkodtam kezeibe, hisz enyhe szívroham kerülgetett minden alkalommal, mikor játékosan úgy tett, mintha leejtene.

Kimászva kezei közül a konyha felé vettük az irányt, ahol Pattie tevékenykedett. Jaxon nyakig kakaós volt, Jazmyn az asztalt ütögetve várta reggelijének érkezését. Eszméletlen édesek voltak. Helyet foglaltunk mi is, én szokásosan Jazzy mellé, aki mint mindig, most is lekváros pirítóst kért. Előre láttam, mi lesz ebből, tegnap sem úsztam meg a lekvárevést, ma sem fogom.

- Love me love me, say that you love me.. – dúdolgattam pirítósom kenegetése közben. Justin olyan hirtelen karolt át hátulról, hogy majdnem megfulladtam.
- I love you! – Pattie nevetett gesztusán, s miután újra levegőhöz jutottam, én is. Egy cuppanós puszit nyomott az arcomra aztán Ő is leült az asztalhoz.

Reggeli közben sok mindenről beszélgettünk, kettőnkről és Pattie terveiről is. Két nap múlva a család visszautazik Kanadába, a gyerekek visszamennek Jeremy-hez, Pattie pedig a könyvét fogja majd népszerűsíteni – ezért akar egy jótékonysági koncertet szervezni, ahol Justin énekelne és a pénzt a helyi kórháznak adományoznák. Egyszerre felcsillant a szemem az ötlet hallatán, imádom az ilyeneket, annyira édesek a gyerekek a kórházban, bár szívszaggató, hogy milyen kicsik és milyen betegek.

Pattie és a három szöszi gyerek – igen, Biebert is beleértve – ebéd előtt Disneylandbe indult. Engem Selena felhívott, hogy régen találkoztunk, ebédeljünk együtt. Először meglepett a kérésre, bár mostanában mindig meglepődöm, azután, hogy kicsit ellenünk volt, de nagyon örülök, hogy Tommal így összetaláltak, aranyosak együtt. Ráadásul hivatalos a dolog, bár azt nem tudom, a sajtó előtt az-e, de biztosra veszem, hogy ezt a kapcsolatot a média is pozitívabban fogadja majd, mint a Jelena párost.

Magamhoz híven az utolsó pillanatban szaladtam ki a házból. Ugyan sütött a nap, de meglehetősen hűvös volt. Az órámra nézve szinte futottam, hogy odaérjek délre – de odaértem. Nagy levegőt véve, lelassítva tempómat közeledtem Selena felé, aki mint mindig, most is remekül nézett ki. Kifogástalan volt a ruhája, a haja, mindene. Hát Chanel, ezt neked!

Öleléssel üdvözöltük egymást, aztán kiszúrtuk a legeldugottabb asztalt. Eleinte kínos csend uralkodott körülöttünk, de szerencsére aztán ez megszakadt. Ha egy percet ki kellett volna bírom ilyen csöndben, esküszöm kifutottam volna a világból.

- Miújság, Chanel? Hogy haladnak a dolgok Justinnal? – időközben a pincér után kutattam, egyre korgó gyomrom ételért kiáltott. Most nem értem, Selena miért kérdezni ezt, eddig sem nagyon izgatta, most akkor mi van?
- Semmi érdekes, éldegélek. Jól megvagyunk, köszönjük. – önkéntelenül is mosolyognom kellett a többes számon.
Az életem teljesen megváltozott, mióta Justin képben van. Csupa jó dolgot kaptam, és azt érzem, végre szeret valaki és minden hülyeségemmel elfogad, mégha bunkó is vagyok. Apropó, változtam. Előjött az az énem, amit évek óta rejtegettem. Ha sírnom kellett inkább visszafogtam magam. Nem tudom miért, szerintem szégyelltem az érzéseimet. Soha nem gondoltam volna, hogy pont én leszek szerelmes, pont egy olyan fiúba, akit az elején ki nem állhattam. Ez a Sors keze. – És Tommal mi van? Hivatalosan is együtt vagytok? – nem csak az én arcomra szökik ezek szerint mosoly, mikor barátomat említik, hanem máséra is. Selena arca szinte felragyogott Tom nevét meghallva.

- Imádom Tomot. Annyira édes, kedves, aranyos. Hát, hivatalossá akarjuk tenni, csak ugye tudjuk, milyen a sajtó és félek egy kicsit.
- Megértelek. Mit gondolsz, miért nem mutatkozom soha Justinnal? Bár te ezen átmentél már egyszer, úgyhogy jó embernek mondom.. – teljesen megértettem Selenát. Félek a Belieberek ezreitől, sőt millióitól. Ijesztő volt, amikor megjelent több ezer ember a lakásom előtt, és szinte az életemért kellett menekülnöm. Ezért nem szeretném, ha mi annyiszor mutatkoznánk nyilvánosan. Egy pár vagyunk, nem kirakati bábuk.
- Nem, teljesen igazad van. Félsz, tudom. Ismerem Justin-t, vagyis ismertem, és csak annyit mondok, vigyázz rá. Tud Ő is rossz dolgokat művelni és kifordulni magából. Ne hagyd magad! – konkrétan nem tudom, mire célzott ezzel, de egy pillanatra megijedtem.

Nem úgy ismerem Justint, mint aki kikelne magából. És tudom, hogy nem is olyan. Egy mosollyal elintéztem Selena szavait, de belül azért izgattak még egy kicsit.

Ebéd után a városban sétáltunk, ami nem könnyű eset, ha egy világhírű valaki van az oldaladon. Pislogva bámultam, ahogy egyre többen s többen jönnek oda hozzánk, és még nagyobbakat pislogtam, amikor valaki velem kért közös képet. Kicsit le vagyok maradva.

A délután további részét beszélgetéssel töltöttük, bár nehézkes volt úgy beszélgetni, hogy folyamatosan áradtak felénk az emberek, de megoldottuk. Fél életemet legyalogoltam, ezért szinte felüdülés volt visszaérni Justinhoz. Annyi dolog történt, hogy azt sem tudom, hol áll a fejem jelenleg. A fél életemet legyalogoltam, szerintem egy maratont simán, plusz azért bármennyire is tettem, hogy nem érdekel, amit Selena mondott, igenis érdekel. Persze, oké, a hírnév miatt voltak együtt, de ez már lejárt lemez. Azért gondolom Selena ismeri annyira, vagy kiismerte két év alatt annyira, hogy ok nélkül ilyeneket nem állít. Persze, Ő is szokott hazudni, nem egy ’kegyes’ hazugsága volt a VS Show-s balhé után. Nem tudom. Jelenleg pihenni szeretnék vagy csak leülni, nem ilyeneken gondolkozni.

Félholt állapotban estem be az ajtón. Sötét volt bent, de ez nem zavart, levágtam a táskámat az előszoba szekrényre, a kabátomat a fogasra akasztottam. Megfordulva a szavam is elállt: minden tele volt gyertyákkal, az út is azokkal volt kirakva. Egy percre elfelejtettem gondolkozni is. Lassan indultam el a gyertyákkal kirakott úton, vigyázva, nehogy feldöntsem valamelyiket. A gondjaim hirtelen elszálltak, nem voltam fáradt, inkább izgatott. Le vagyok nyűgözve. A nappalin keresztül követtem a kissé kacskaringóssá vált utat, közben Pattie-t kerestem szememmel, de sehol sem találtam. Kiléptem a teraszra vezető üvegajtón, és akkor az eddiginél is jobban elállt a szavam: a kert is tele volt gyertyákkal, lampionokkal. A kivilágítást nyújtó kerti lámpák nem égtek.

Egy pillanat sem kellett, mire megpillantottam a pokrócok hegyét. Lassan közeledtem felé, közben próbáltam felkészülni a meglepetésre. Utálom ha meglepnek, de ez rettentő jól esett. Tényleg, a szavam és a lélegzetem együtt állt el látva a házat, majd a kertet is. Gyönyörű volt!

- They say that hate has been sent, so let loose the talk of love.. – torkomban dobogó szívvel fordultam a hang forrása felé. Justin lépett elő a pokrócok közül, kezében egy gitárral. Ahogy egyre közelebb és közelebb jött, szinte megfagytam. Mosolyogtam és sírtam egyszerre.
- So baby, know for sure that I'll never let you go. – a dal közepe fele Justin letette a gitárt, közel húzott magához, majd a dalt a telefonjáról folytatta tovább. Kicsit furcsálltam, hogy a saját dala rajta van a telefonján, de mást nem is vártam.

A dal lassú ütemeire lassúztunk. Justin végig suttogta nekem a dalt, én pedig nem tudtam, hogy sírjak-e vagy nevessek. Hihetetlen érzés volt, földöntúli.


JUSTIN BIEBER

Egész délután, megérkezve Disneylandből a lakást és a kertet díszítettem. Hitelen jött ötlet volt, anya is segített és megkértem őket, hogy a kicsikkel együtt menjenek el valahova. Imádok a családommal lenni, de úgy éreztem, jogos lenne ez a gesztus. Bunkón viselkedtem mostanában, amit bánok, de sok dolog történt. A sajtó megint kikezdett, ahogy Chanel-t is és a rajongóknál sem jobb a helyzet. Kell egy kis kikapcsolódás.

A kezem izzadt és alig vártam, hogy a kis butuskám végre hazakerüljön. Estig kellett várnom, de megérte. Már az arckifejezéséért is.
Az az igazság, hiába nyálas is, de szeretem Chanel-t. Megérdemel minden figyelmet, nagyszerű csaj, aki okos, gyönyörű, kedves és vicces. A Never Let You Go-ra előadott táncunk után minden elcsendesedett. Tökéletes pillanat volt: a gyertyák bevilágították a kertet, mi pedig nem tettünk mást, csak álltunk ott, milliméter távolságban. Egymás szemébe néztünk. Chanel szemében könnyen el lehetett veszni: néha a tengert, néha az eget láttam benne. Tökéletes volt.
Tiniként, és pláne ennyi idősen az ember nincs sok mindennel tisztában, ahogy én sem. Sok dolgot csak sejtek és tanulom az élet titkait, de az tudom, hogy bármi is legyen, sosem fogom elengedni Chanel-t.

11 megjegyzés:

  1. Hi, Shawty ♥!

    Imádtam, csakúgy, mint eddig az összeset ♥ :D Eleve még azért fogott meg, mert volt JuJu szemszög :DD Annyira édes és zabálnivaló kölök, imádom ♥ :) Chanel kezdhet félni, mert nagyon féltékeny vagyok rá :D A piknikezős-kidíszítem a kertet jelenet ütős volt, ilyesmi eszembe sem jutott volna :DD Ráadásul a Never Let You Go-t énekelte...személyes kedvenc az a dal :DD A klipet is szeretem, de amit csatoltál videó...olvadoztam *.* :$

    Tűkön ülve várom a folytatást itt és a Be alright-n is ♥ :D Kitartást erre a hétre, már csak egy kib*szott nap van, bár mi csak ma kezdtük el a hetet, máris hulla vagyok :$

    További szép hetet, s pihenésben gazdag hétvégét kívánok ♥!

    Love Ya,
    Mace

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, drága Mace!♥

      Örülök, hogy tetszett, igyekeztem. Nem sok időm volt írni, úgyhogy furcsa, hogy meg vagyok elégedve a fejezettel, mert ilyen nem szokott lenni. Tervezek még JuJu szemszöget az elkövetkezendőkben, ne aggódj! :) Fuss, Chanel, fuss! Nekem is utólag jutott eszembe ez a piknikes jelenet, nem is tudom, honnan. Imádom a Never Let You Go-t, annyira aranyos és a régi szép időkre emlékeztet. Hát igen, a videó..*-*

      Igyekszem itt is és a Bel Aright-on is. Most végeztem a 11. fejezettel, de bevallom, nem vagyok elégedett, pedig százszor átírtam már. Ma valahogy nem vagyok formában, fejezet nélkül viszont nem akarlak hagyni titeket, ezért majd elnézést kérek, előre is.
      Túléltem a pénteket, de hulla vagyok. Bele sem merek gondolni, hogy még mennyi nap áll előttem az évzáróig. Mindegy, majd valahogy kihúzzuk :D

      Kellemes hétvégét és előre is szép jövő hetet!
      Love, Diana

      Törlés
  2. Drága Diana ♥

    Annyira tetszett ez a rész nekem, Justin olyan édes, és bírtam Chanel 'love me' éneklését és azt ahogy JuJu reagált...aww cukii! A dal nagyon illet ide, de mást nem is vártam volna tőled, mert te mindent jól átgondolsz és precízen írod le ;)
    Aztán a randin nagyon meglepődtem mivel én is írtam egy ilyen részt xD Ami gyertyával kivilágított éneklős randi, bár én más dalt válaszottam, nyilávn a 1D-vel kapcsolatos, de akkor is jót nevettem magamban, hogy mennyire sokszor írunk hasonlót, bár én azt a részt még nem publikáltam, de lassan az fog jönni :D Na mindegy, ennyit az észrevételemről.
    Aztán tetszik az, hogy mennyire ragaszkodnak egymáshoz, igaz szerelem az övék ♥ De úgy érzem, hogy fogsz te még berakni egy nagyobb csavart, mert amit Selena mondott...az is nagyon rejtélyes, tuti lesz valami, én megéreztem a változás szelét ;)

    Pusz, Dodóka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, drága blogíró barátnőm!♥
      Jaj, de aranyos ez a név, imádom! :) Fogalmam sincs, mi szállt meg engem, hogy ilyen ’love me’-s részeket találok ki, de szerintem ez most jól jött és én is aranyosnak találtam. Ugyan már, annyira nem vagyok precíz, sok dolog van, amin változtatnék.
      Komolyan, mi tényleg eltitkolt rokonok vagyunk. Ez már többször előfordult, ráadásul nem is publikáltad és én is tegnap írtam meg a befejezését ennek a fejezetnek. Érdekes :D
      Lehet, hogy jól érzed, lehet ;) Nem mondhatok semmit, majd az idő eldönti – na meg én
      Love, Diana

      Törlés
  3. Kedves Diana.
    Először is szeretném megköszönni az élményt,amit olvasás közben nyújtasz nekem,és a többi olvasónak. Tegnap előtt találtam meg a blogot,este 9-től hajnali fél egyik ezt olvastam,mert mindig felbukkant bennem egy kérdés,hogy ezt vajon miért teszi ő meg ő,ezért mindig tovább olvastam. Tegnap izgatottan vártam a 31. fejezetet,és csak gratulálni tudok hozzá.
    Másodszor pedig csak annyit szeretnék mondani,hogy Ez a történet megihletett,és én is elkezdtem írni egy Justin Bieber fanfiction-t (eddig csak 1D-s van). Még interneten nincsen meg - én a hagyományos írást preferálom,ergo veszek füzeteket,és oda írom le őket először - de hamarosan szeretném publikálni.
    Imádom a blogodat.!
    (egy e-mail címet kaphatnék egyébként? Mert az oldalról nem tudom megnyitni,és szeretnék pár kérdést feltenni neked mind a történetről,mind pedig az írásról is. + fejlécügyileg is)
    Válaszodat előre is köszönöm.xx
    Love,D.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nem, én köszönöm, hogy ilyen édes és kedves olvasóim vannak, mint te, mert ez elképesztő!♥ Köszönök mindent nektek, nélkületek már rég feladtam volna. Örülök, hogy ennyire tetszett a blog, de aludni se felejts el :) Én hét elején nem tudtam egyik nap aludni és blogokat bújtam, na másnap hulla voltam. És ez még rímelt is…
      Jaj, elképesztően örülök, hogy megihletett a blog, mert kezdetekkor - és természetesen most is – az volt a célom, hogy megkedveltessem Justint az emberekkel és esetleg rávegyek pár bloggert, hogy írjon Justinos történetet is. Engem nem zavarnak a One Direction-ös blogok sem, de felcsillan a szemem egy JB-s blog láttán, azt meg kell hagyni :D Ez egy nagyon jó dolog, hogy először megírod és utána teszed fel. Én Word-ben írom, de van pár kéziratom is, ha ihletet kapok, már megyek is írni.
      Persze, hogy kaphatsz! Próbálom megoldani ezt az e-mail dolgot, mert többen szóltak már. Nos, itt is lenne: itsmediana1d@citromail.hu
      Love, Diana

      Törlés
  4. Ez valami nagyszerű*-*
    2napja olvasom ezt a blogot,pár napja keztem jobban megkedvelni Justint,de ahogyan ezt a blogot olvastam még jobban megszerettem:$ Eszméletlen jó,ahogyan írsz,nagyon ügyes vagy.Ahogyan a mondantokat fogalmazod meg és egy egyszerű mondatot is elképesztő mondattá tudod varázsolni*-*
    Ez az első Justinos blog amit olvastam/olvasok,és természetesen ez a legjobb is szerintem:) úristen*-*szeretnék úgy írni,ahogy te..Beleéléssel,vággyal..♥ Nagyon büszkék lehetnek rád a szüleid..Amúgymeg eltudnám képzelni ezt egy könyvben is vagy akár egy filmben is..örülök,hogy jött egy ilyen ihlet,hogy írsz egy blogot,hisz ha nem keztél volna bele,mit olvastam volna éjfélig?? :DD nagyonjó lett :) Gyorsan kövit :33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Juj, nagyon-nagyon szépen köszönöm neked!
      Mindig örülök, sőt, kiugrok a bőrömből, mikor valaki azt írja, hogy sikerült vele megszerettetnem Justint! Ahogy észrevettem, egyre több blog nyílik róla és egyre többen szeretik. Ne mondom, hogy miattam van, de akkor is remek érzés :)
      Jaj, egyáltalán nem írok én olyan jól. A szüleim nem is tudják, hogy blogolok, bár már sokszor beleolvastak a füzeteimbe és az irodalomra készített fogalmazásaimba is és azok alapján büszkék :D De nem szívesen hangoztatom ezt a blog dolgot, mert nem akarom, hogy mindenki megtudja.
      Hát egy filmben tényleg jó lenne. Lenne pár jelentkező a főszerepre :D
      Nagyon szépen köszönöm minden szavadat, igyekszem!♥
      Love, Diana

      Törlés
  5. Édes Dianám!:)♥

    Újra, és újra és újra..Hogyan is értem ez? Újra és újra sírva vigyorgok a laptopom előtt ahogy olvasom minden egyes részedet, amit te hibátlanul, tökéletesen és meghatóan leírod. Szerencsének érzem magam, hogy rád találtam, nem csak úgy, mint egy tökéletes író, hanem mint egy hibátlan, érzelmekkel teli barát - persze ha nem zavar téged, hogy barátnak tekintelek. Itt is bocsánatot szeretnék kérni tőled, hogy hetekig nem írtam neked egy sort sem kommenetbe, ha tudtam volna - és lett volna rá esélyem- akkor azt lett volna az első dolgom, hogy el olvasom a részeidet és egy kisebb - vagy hosszabb - monológot írok neked mint egy törzs olvasó. Aki akkor is ír neked kommentet vagy ad neked díjat -ha van rá esélye- amikor büntetésben van, vagy csak nincs internet közelébe. De én ezt nem tartottam be amit nagyon de nagyon sajnálok!

    Mindegyik rész tele volt élvezettel és izgalommal. Az előző rész minden izgalmat felől múlt. Channel és Justin közt elég nagy volt a forróság, ha érted mire gondolok ;)
    Nagyon aranyosak voltak a gyerekek Channel. Bár egy kicsit meglepődtem Selenának a hirtelen hangulatváltozása miatt, de nagyon aranyosak együtt Tommal, összeillenek. Annyira édes Justin, hogy meglepte Channel a bunkósága miatt *.* Izgalommal várom a következő részt, remélem minden jól fog menni.

    Nem tudom, hogy számít e valamit - mivel nem nagyon ismerjük egymást - de ha bár mi baj van és nem tudom valakinek kiönteni a lelked akkor nekem nyugodtan írhatsz mert bármikor meghallgatlak, ha szakad ha nem! Bennem megbízhatsz!♥ :)
    Mint már mondtam nagyon remek részeket írtál, már várom a következőt!

    Puszillak Bonnie!♥ (Sophie)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, drága!♥
      Most én fogok sírni, de komolyan! Egyáltalán nem haragszom, hogy nem írtál, mert meg tudlak érteni. Néha van, hogy eltiltanak engem is, először ki vagyok akadva, aztán rájövök, hogy a szüleimnek igaza van és okkal nem engednek a gép közelébe. Természetesen nevezhetsz barátodnak, hisz nekem te az vagy és maximálisan megbízom benned! :)

      Hát igen, értem mire gondolsz ;) Igyekszem a következő fejezettel, nem árulhatok el dolgokat, de szerintem meg fogtok tépni gondolatban miatta. Menekülök is!
      Nagyon, de nagyon édes vagy, ilyen barátra vágyik minden ember! Ami azt illeti, szeretnék egy e-mailt írni majd neked, egy kis segítség lenne. Természetesen te is megbízhatsz bennem és bármi van, itt vagyok és megoldjuk a problémát.
      Igyekszem és nagyon köszönöm neked!
      Love, Diana

      Törlés
  6. Szia magyon jó ez a rész, csak igy továb ! :) :) :)

    VálaszTörlés