2012. november 10.

5. fejezet - Kihallgatott beszélgetés

Sziasztok, drágák!
Tudom, csúsztam egy napot, de olyan szinten nem tetszett a megírt részt, hogy úgy döntöttem, újraírom. Most elégedett vagyok, bár nem teljesen, de benne van Justin és a csokor küldőjére is fény derül – nem mintha eddig nem sejtettétek volna. Plusz örülök, hogy picit hosszabb lett, mert nagyon nehezen indult a dolog. Egyébként készülök fejléccserével és a napokban ki is teszem a They Don’t Know About Us linkjét (cím publikus).
Hallottátok, hogy Sel és Justin szakítottak? Összetört a szívem. Annyira imádtam őket együtt, komolyan, szabályosan megkönnyeztem. Ráadásul, ha jól informált vagyok, az egyik magyar modellünk, Palvin Barbi is a dologban van. Jelenát akarok, megint! /A VS show ezért is kerül majd be, de nem ígérem, hogy minden valósághű lesz./
Chanel Celaya twitteren írt nekem, úgyhogy most nagyon happy fejem van :)
Love, Diana

What did you say?
Halálosan nyugodt voltam, a levegőt szabályosan és ugyanolyan lassan vettem, mint szoktam. A mellettem ülő Tomra pillantottam, aki a szöges ellentétem: kezeit összedörzsöli, és mikor egy pillanatra megáll, látni, hogy izzad. Levegőt szerintem százszor is vesz egy perc alatt, az átlag tizenhat helyett. Körben ültünk, Selena nem épp kicsinek mondható nappalijában. Tommal szemben Sel - a srác ezért is haldoklik –, velem szemben Bieber.  Az eddigi időmet csak arra pocsékoltam, hogy kiderítsem, ki küldte a csokrot. Ezért is nem vettem észre, hogy valami változott Selena és Justin háza táján. Nem úgy néznek egymásra, ahogy ezelőtt és ez összezavar. Több percnyi kínos csend után elhatároztam, most vagy soha, ideje bemutatni a drága kis fiút, aki mellettem gubbaszt.

- Srácok, Ő itt Tom. – mutogattam a fiú felé, aki egy félmosolyt eresztett Justin felé, Selenára pedig rákacsintott, amitől mind neki mind nekem kuncognom kellett.
- Chanel már mesélt rólad. Aranyos vagy. – nyújtotta kezét Sel. Sejtettem, hogy nem bieberína (új gúnynév) miatt haldoklik szinte.
- Ja. – horkantott fel az előbb említett személy (bieberína). – Chanel egy szót nem mondott rólad, bocs, ja és hagyd békén Selenát. Amúgy, Justin vagyok. Bieber. – hangsúlyozta ki a vezetéknevét. Miért érzem, hogy tönkre akar tenni mindent? Utálom, utálom, és tuti megölöm.
- Ezt jó tudni. – nézett felém Tom csalódottan. Még be is veszi a dumáját? Anyám!

Egymást bámultuk elég érdekesen. Selena telefonja hangosan csörgött, pár perccel később pedig Ő is távozott, ismét forgatásra. Sajnáltam ilyen szempontból, mert minden szarért behívták forgatni, éjjel-nappal. Jut eszembe, talán azért ennyire hűvösek egymással Bieberrel, mert csupán csak három, elég jó pasival forgat minden nap. Megértem, hogy féltékeny. Viszont, ha Sel tudná, hogy Justin modellekkel találkozgat szabadidejében, összetörne a szíve.

- Köszönöm a csokrot. – kényelmetlen lett az eddigi helyzetem. Törökülésbe húztam lábaimat, a hátamat neki döntöttem a kanapénak, és máris kényelmesebb volt. Tom meglepődött, az Ő meglepődöttségén meg én lepődtem meg. Bieberína heves köhögésekbe kezdett. Ez nekem nem tetszik.
- Az az igazság, hogy én nem küldtem csokrot. Be sem mertem volna ide tenni a lábam nélküled. – a zsebem rezegni kezdett.

A kijelzőn megláttam a nevet: ’anya’. Azonnal felvettem, otthagytam a fiúkat és elmentem a nappali melletti konyhába. Nagyon kíváncsi voltam, miről beszélgetnek, így a telefonálás után is ott maradtam egy picit hallgatózni. Ronda dolog, tudom, de annyira kíváncsi vagyok.

- Te küldtél Chanel-nek csokrot? – ez Tom.
- Lehet. – ez Bieber. Most fogok itt szétcsúszni, ha Ő volt. Kérlek, ne Ő legyen!
- Nincs lehet. Tudom, hogy te voltál és azt is, hogy kedveled. Szállj le róla. – szemeim összeszűkültek. Sosem hallottam még így beszélni Tomot, ilyen agresszívan. Hogy őszinte legyek, megijesztett, de nagyon.
- Azt teszek, amit akarok. Mond azt hogy te küldted, nem érdekel. Szeretem Selenát meg minden - ez nem volt túl hihető -, de Chanel-t is kedvelem.
- Ne hidd Bieber, hogy nem ismerlek. Modellekkel hetyegsz. Selena egy főnyeremény, és megértem, hogy Chanel tetszik neked, de hagyd békén. Nem érdemel meg téged. – nekidőltem az ajtónak, és kidugtam a fejem. Egymással szemben ültek és úgy néztek ki, mint akik halál nyugodtak. A beszélgetésükből és a hanglejtéseikből ez kevésbé szűrhető ki.
- Ezt hagyjuk abba, nem fogok vitatkozni egy senkivel. Cső. – basszus, Justin errefelé csoszog. Gyorsan felpattantam a konyhapultra, és hevesen nyomkodni kezdtem a telefonom.
- Gondolom hallottad. – eltettem a telefonom. Kétségbeesetten néztem a távozó fiú után, majd hosszas gondolkodásomból kizökkentve magam futottam arra, amerre Ő is ment.

Az udvaron parkolt a kocsija. Heves mozdulattal kirántotta az ajtót, és mint aki idegbeteg beült a kocsiba és elhajtott.

Lesz időm gondolkozni rendesen. Először is: igaz, amit mondott? Tom meg kiakadt. Szuper. Bieber távozása után Tom is távozott; azzal hagyott itt, hogy át kell gondolnia pár dolgot és hogy lehetetlennek tartja a kihívást hogy versenyezzen egy szupesztárral. Ki kérte, hogy versenyezzen? Össze vagyok zavarodva, délután óta csak ezen kattog az agyam. Tisztáztam magamban, hogy igen, érzek valamit Justin iránt, és tulajdonképpen tök jó, hogy Ő is hasonlóan érez. Viszont, ha Selena szíve összetörik miattam, azt sosem bocsátom meg magamnak. Ez is az egyik ok a sok közül, ami miatt nem támogattam – és most sem támogatom – a kapcsolatukat. Nem valók egymásnak, azon meg külön kiakadtam, hogy csalja Sel-t, ráadásul modellekkel. Újabb ok arra, miért ne kezdjek vele.

Őszinte leszek, egész hétvégén ezen járt az agyam. Féltettem Sel-t, terveztem is beszélni vele ezügyben, főleg hogy a Victoria’s Secret bemutatón a bieberína lesz a fellépő. Ugyanolyan csoszogásom volt a papucsban, mint a pingvin bieberínának. Zavart is. Unottan leültem az a konyhaasztal elé, melyen egy doboz müzli és egy pohár tej díszelgett. Nem sokkal később Selly is csatlakozott hozzám, én pedig totál jó alkalomnak találtam a beszélgetésre.

- Hogy vagytok Justinnal? – a mai nap kísértetiesen hasonlított az első napomra itt. Ugyanott ültem, bár most kivételesen nem tömtem magam tele. Egy pillanatra fagyos lett a hangulat. Nincs itt valami rendben..
- Egész jól, csak idegesít, hogy megy a VS showra. Annyi szép csaj van ott, akik vékonyak és a világ legjobb modelljei. A nyomukba se érek. – most komolyan azokról a piszkafa, undorító, ocsmány (tisztelet a kivételnek) modelleknek nevezett valamikről beszél? Hisz Ő sokkal szebb és többet ér azoknál.
- Jobb vagy te náluk, hidd el. – mosolyogtam rá. Jólesik ilyenkor a bátorítás, bár hasonló sosem volt még velem, de gondoltam, biztos jól esnek a szép szavak.

Hosszasan gondolkodott. Sejtettem, készül valamire, csak remélni mertem, nekem közöm nem lesz hozzá. Az órára nézve láttam, lassan indulnom kell a Tommal való randimra. Ja igen, jól megvagyunk, beszéltünk erről az egészről, tegnap éjjel csak vele telefonáltam. Betoltam a széket, az előszoba felé vettem az irányt. Utoljára megfésültem a hajam, belenéztem a tükörbe. Egész jól nézek ki, remélem Tomnak is tetszeni fogok majd. Kisétáltam a hatalmas ház kapuján. Selena kiabálását hallottam mögülem. Sietve ismét az órámra néztem, ezzel jelezve, mindjárt elkések.

-  Bocsi, hogy feltartalak, de kérhetek egy szívességet? 

7 megjegyzés:

  1. Szia, drága Diana♥!

    Imádtam, egyszerűen leírhatatlan löketet adott ♥ :) :$$ Sok-sok ihletet ad az írásod, ezt jól jegyezd meg, jó?:)♥
    Tom még mérgesen is tetszett, ahogy JB is :) Én is sajnálom, hogy szakítottak :(' Mármint Sel és Justin :( #jelenaforever
    Tűkön ülve várom a folytatást és hogy milyen szívességet kér Selly Chan-től :D :)

    Szép hétvégét ♥ :)
    u.i.: nemrégiben küldtem egy mail-t, remélem, megkaptad :) nem sürgetni akarlak, csak gondoltam, szólok :) :$$

    Love Ya,
    Mace

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Mace!
      Már megköszöntem e-mailben a kommentet, de mégegyszer ezer puszi érte :D Pirulok, mert nem hiszem, hogy én ihletet tudnék adni másoknak. Ez az egyik álmom, hogy akár egy embert is alkotásra késztessek akár az írással, akár mással.
      Elég rosszul éltem meg a Jelena páros szakítását, vérzik a szívem.
      Igyekszem sietni a folytatással, annyit elárulok: a szívességnek köze lesz Justinhoz.

      Törlés
  2. szia,még csak most találtam rá a blogodra.
    Rettentő szépen írsz,így tovább várom a kövit és ha van kedved nézz be hozzám és írj kommit:
    http://mylife-and-onedirection.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm, örülök hogy rátaláltál a blogra. Igyekszem sietni. Benéztem, lehet, hogy írok is majd, csak még nem igazán olvastam el a dolgokat :)

      Törlés
  3. Szia.
    Elképesztően tetszik, várom a folytatást!(:

    VálaszTörlés
  4. szia!
    Én is most találtam meg a blogodat és nagyon tetszik!!!!!!!!!!Nagyon szupi lett!!!Nagyon várom a következött

    VálaszTörlés