2013. június 18.

39. fejezet - Újságcikkek

Kedves olvasók!
Elég egyszerű fejezettel érkeztem, amelyben mindössze újságcikkeket olvashattok. Akartam írni egy olyan részt, amelyben a média véleménye és szemszöge is benne van a Chanel-Justin párosról. Sok esemény nem valósághű, mint például a Believe Acoustic nem januárban, hanem április végén jelenik meg és a Billboard díjátadó időpontja is előbbre került. Már csak egyetlen fejet és egy epilógus van hátra, de nem igazán szeretnék nekiállni egyiknek sem. Hogy miért? Rettentően a szívemhez nőtt a blog, a történet és minden. Úgy érzem, nagyon nehéz lesz elszakadni a One Love-tól, de ahogy már egyszer említettem: minden vég egy új kezdet. A héten tervezem közzétenni az információkat az új blogomról, ami szintén Justin fanfic lesz és merőben más lesz, mint akár ez a sztori, akár a Be Alright. Nem, nem fog szenvedni senki, és nem egy lightos szerelmi történet lesz, sőt! Bár sosem írtam ilyet, igyekszem jól ábrázolni, de persze azt is megértem, ha kudarcot vallok ebben. Nem vagyok tökéletes, sosem mondtam, hogy az lennék, de igyekszem. Nem tudom, ez honnan jött, de kikívánkozott. Szóval akkor vagy pénteken vagy szombaton érkezik az új blog ismertetője, a link azonban csak július közepe fele fog kikerülni, addig is előre megírok pár fejezetet. Ennyi lettem volna, kellemes olvasást és sok-sok nyári élményt kívánok nektek!
Love, Diana



Elhagyta barátnője Justin Biebert!
 2013. április 14.
Úgy tűnik, a kanadai tinibálvány mégsem olyan szerencsés a női nemmel, mint azt sokan latolgatják. Selena Gomezzel való szakításán látszólag könnyen túlesett, hiszen – ahogy mondani szokás – lég lerágott csont a két énekes szakítása. Chanel Parks volt a titokzatos, sokak által érdekelt lány, aki tönkretette a fiatalok viszonyát. Nagy meglepetésre Parks és Bieber viszonya nemcsak átmeneti volt. Hivatalosan tavaly év végén jelentették be, hogy együtt vannak, de belső források szerint a páros már tavaly év októberében randizgatott. Eddig tartott a nagy boldogság, ugyanis hosszú előzmények után Justin Bieber barátnője visszautazott szülővárosába, Dallas-ba, ezzel magára hagyva az énekest. Azóta találgatások ezrei folynak, vajon mi lehetett a lány oka, s miért hagyta egyedül a világhírű énekest, akiért lányok milliói vesznek meg. Nos, ez egy darabig még titok marad – a nyilvánosság számára biztosan.



Senki sem olyan, mint Ők
 2013. április 30.
Justin Bieber tavaly nyáron megjelent Believe albuma önmagában is sikert aratott, de a nemrég kiadott akusztikus változat, azaz a Believe Acoustic minden várakozást felülmúlt. Az eddig megismert dalok akusztikus változatai mellett három új szerzemény is szerepel a korongon: a Yellow Raincoat, melyben az énekes szimbólumként használja sárga esőkabátját, az I Would, melyben legszívesebben elvenné a lány fájdalmát és a Nothing Like Us. A legutóbbi dalnak források szerint hosszú története van. Bieber ugyanis barátnőjének – most már ex-barátnőjének – Chanel Parks-nak célozta a dalt. Barátok szerint Chanel sok megpróbáltatáson ment keresztül a rajongók és a média miatt, ahogyan Justin is kezdte elveszíteni fejét a Hollywood-i gépezetben. Ők ketten segítettek egymásnak, s bár hivatalosan öt hónapig voltak együtt – ám mindenki más szerint már nyolc hónapja jártak -, Justin igen beleszeretett az egyszerű, hétköznapi lányba. Mint egy tündérmese, nem igaz? Annyi biztos, hogy most már a világ is tudja, hogy senki sem olyan, mint Chanel Parks és Justin Bieber. Együtt.



Külön utakon
 2013. május 2.
Valószínűleg emberek milliói értesülnek Justin Bieber szerelmi életének mindennapjairól, sőt, van, hogy a rajongók többet tudnak, mint maga az énekes. A hétvégén tartott Billboard Music Awards-on Bieber Selena Gomez mellett foglalt helyet és a kélt énekes puszival búcsúztatta egymást fellépésük előtt, Justin szerint azonban nincs köztük semmi, hiszen neki van barátnője. Nem tudjuk, hogy vagy Ő téved-e el, vagy mi vagyunk félreinformáltak, mindenesetre Chanel Parks egy hónapja szakított az énekessel, így nem tudjuk, miért hiszi még mindig azt, hogy a lány továbbra is a barátnője. Miközben Bieber éli tovább az amerikai álmot, Chanel Texas-ban piheni fáradalmait: barátaival és családjával tölti az időt és látszólag fittyet hány a gyűlölködő üzenetekre. Így kell ezt csinálni!



Pattie: „Justinnak szüksége van Rá!”
 2013. május 13.
Pattie Mallette neve korántsem ismeretlen a Belieberek számára, hiszen Ő a világ elsőszámú szenzációjának keresztelt Justin Bieber édesanyja. Pattie, annak ellenére, hogy fia idén töltötte be a 19. életévét még mindig szívesen ad tanácsot neki, hiszen szerinte ez a legtöbb, amit tehet. Véleményét nem rejti véka alá, hétvégén éppen Ellen műsorában taglalta, mennyire szerette Bieber ex-barátnőjét, Chanel Parks-ot.
”A fiamnak egyértelműen szüksége van Chanelre! Amíg vele volt nem keveredett bajba és az a Justin volt, akit én felneveltem. Őszintén imádom még most is Chanelt, hiszen hihetetlenül kedves, hatalmas szívű lányt ismerhettem meg benne és remélem, nem ennyivel fognak véget vetni a kapcsolatuknak.”
Mikor felvetődött a Jelena sztárpár neve is, a sztármama így reagált: „Túl vannak rajta.”
Érdekes, mi folyik a Bieber család háza táján, már csak az oly’ sokszor emlegetett Chanel az egyetlen, aki csendben tűri a hírek hadát és nem is valószínű, hogy szóra tudjuk majd bírni.



”Továbbléptem!”
 2013. május 30.
Justin Bieber-t a kanadai tinititánt igencsak kezdi idegesíteni a folyamatos kérdezősködés. Miután a héten rátámadott egy fotósra, mert volt barátnőjéről kérdezgette, tegnap Ellen műsorában viselte nem éppen nyugodtan a kérdéseket. Justint látszólag megviselte az állandó kérdezősködés, és bár próbált nyugodt maradni és letisztul választ adni a műsorvezető kérdésére, egy agresszív „Továbbléptem!” hangzott el szájából. Justin olyannyira el van tévedve, hogy miután idegen lányokat vitt házába a hétvégén, a napokban Selena Gomezzel látták újra. Justin, tényleg továbbléptél vagy csak a szakítás teszi ezt veled?

7 megjegyzés:

  1. Drága Diana!
    Már most sírok hogy mi lesz, ha a blognak vége lesz. A sós könnyeket tartogatom a további 2 részhez, de már gyülekeznek.
    Nagyon közel került a szívemhez Chanel és Justin története, és bár tudom hogy Tőled csak újabb szenzációra számíthatunk majd a következő blogban, biztos vagyok benne hogy gyakran jövök majd vissza nosztalgiázni ide. Ez volt az első blog amit Tőled olvastam, itt szerettem bele az írásodba. A dolgok változnak, Te pedig egyre ügyesebb és ügyesebb vagy. Minden elismerésem!
    Love, Dream x

    VálaszTörlés
  2. Nagyon-nagyon szomorú vagyok amiatt,hogy lassan véget ér ez a történet.Csodálatosan írsz és teljesen beleélem magam a részekbe,s ezt nagyon kevés blognál élem át.A tiédnél igen,szóval gratulálok Neked. :) A részről pedig annyit,úgy álltam neki az olvasásnak,hogy: "Ez biztosan valami komoly rész lesz,szóval most komolyan fogom végigolvasni."És tényleg komoly lett,csak éppen amikor a "tinititán" szót elolvastam kitört belőlem a nevetés.És látod,ezt is kevés blognál/történetnél/könyvnél élem át,hogy adott esetben egyetlen szótól röhögőgörcsöt kapok.(De megjegyzem,lehet,hogy csak nekem van ilyen mogyoróméretű agyam,hogy ilyesmin nevetek.) :D :D
    Jesszus...Már így is elég sokat írtam és bocsi,de ezt most el kellett mondanom. :) Minden elismerésem a blogodhoz és már nagyon várom,milyen lesz az új!
    Puszi.Ana.G. ♡

    VálaszTörlés
  3. Drága blogíró barátnőm!

    Ez a rész, annyira jól kidolgozott volt. Tetszettek a cikkek főleg a hozzá csatolt képek. :) Szomorú vagyok, hogy vége ennek a blognak, ez volt az első JB fanfiction amit olvastam, és bevallom - kelletlenül - megszerettem Justint. Azóta nézem a tweetjeit és követem is, nagyon kedves a rajongókkal. :$ Szóval nálam sok mindent megváltoztatott ez a blog. Kíváncsian várom az utolsó részt és a következő blogodat. Mert én mindenben támogatni foglak!

    Dodóka

    VálaszTörlés
  4. Drága Diana!

    Még soha nem láttam ilyen részt sehol aminek nagyon örülök, hisz ez egyedire sikeredett. Oly' kevésnek tűnik ez a pár újságcikk, demég is rengeteget mondd! Hogy Justin hogyan dolgozza fel a "szakítást- amit én sem tudok pontosan- hogy Chanel nem ad magáról életjelet, és ,hogy külső szemmel hogyan látják az emberek a dolgokat. Fantasztikusra sikeredett a rész. Nagyon sajnálom, hogy már csak összesen két rész van hátra.
    Te aztán tudod, hogy hogyan kell ez emberben az érdeklődést felkekteni! Annyira várom a következő rész! Justin és Chanel története vajon hogyan végződik? Happy vagy csak The End lesz a vége? Áhh.. Fantasztikus vagy!
    xxBekkaxx

    VálaszTörlés
  5. Kedves Diana!:)
    Tetszett maga az ötlet, hogy újságcikkekből raktad össze a részt. A tartalma már nem igazán, hisz egyik sem a boldogságot tükrözi. Ráadásul, ez az utolsó előtti fejezet, így még rosszabb a helyzet. Remélem, a végén újra összejönnek, és minden happy lesz. :)
    Talán nem is olyan nagy gond, hogy van ilyen rész. Hisz bonyodalmak mindig kellenek, ha igazán jó egy blog. :)
    Szóval...mást nem tudok írni, csak hogy nem kell sietned a folytatással, de mindenképp legyen boldog vége.;)

    VálaszTörlés
  6. Drága, egyetlen Shawty ♥!

    Egyet kell értenem az előttem szólókkal, egyedi és fantasztikus lett ez a fejezet ♥ :D A képek is elnyerték a tetszésemet, amelyek még érdekesebbé tették ezeket a kis cikkeket :D Engem is foglalkoztat a kérdés, hogy Happy End vagy csak sima The End lesz? :O :D Nem akarom, hogy Justin és Chanel szakítson... :'(

    Tűkön ülve várom a folytatást ♥! További szép estét kívánok ♥!

    Love Ya,
    Mace

    VálaszTörlés
  7. Díj!:) http://specialrelationship-fanfiction.blogspot.sk/

    VálaszTörlés