2012. december 25.

14. fejezet - Bieber vagy Texas?

Kedves olvasók!
Igazából nem sok hozzáfűznivalóm van ehhez a részhez, ezzel kívánnák nektek boldog, békés Karácsonyt és kellemes ünnepeket! Nem tudom, mennyire fog tetszeni, aki szereti a Justin-Chanel párost, annak biztosan tetszeni fog. Egy kis idézetet is mellékeltem hozzá, valamilyen szinten kapcsolódik a két főszereplőnk érzéseihez. Kellemes ünnepeket mindenkinek és köszönöm ezt a felejthetetlen évet minden olvasómnak!
Love, Diana

„Amit a szem nem lát, a szív azt is érzi.”
Az eltelt percek óráknak tűntek, a telefon csak csörgött és csörgött. Nagy csönd töltötte ki a kettőnk közt lévő fagyos hangulatot, mígnem Selena úgy döntött, felveszi a csörgő készüléket. Előre felvettem boci szemeimet. Tudtam, ezek után mi jöhet és akár ki is tehet innen. Pár méter távolságból élvezhettem a beszélgetést. Figyelemmel hallgattam minden foszlányt, és annyiból, amennyit leszűrtem, Selena nem épp fogára való dolgot kapott. És közeledni látszott a beszélgetés, mitől féltem. A telefon elhalkult, visszakerült a kezembe, Sel továbbra is gyilkos pillantással bámult rám.

- Idefigyelj, Chanel. – szemei villámokat szórtak, kezei remegtek. – Ha még egyszer akár a közelébe is mész Justinnak, mehetsz a híd alá. Nem azért fogadtalak be, hogy kikezdj a pasimmal. Tönkretetted a kapcsolatunkat, örülj. Ha még egyszer találkoztok, elintézem, hogy az életed romokban legyen.
- Ígérem, sosem fogunk találkozni többet. – játszottam az ártatlan bárányt.

Nem mintha eddig nem lenne roncs. Az iskolában továbbra is utálnak, és Twitteren terjesztik, hogy együtt vagyunk Justinnal. A legjobb barátnőmről kiderült, egy kétszínű dög, aki ki akar tenni. Szóval, egyetlen lehetőségem van: elfelejtem JuJu-t és ennek következtében maradhatok. Így fogok tenni.
Unottan és undorodva ballagtam fel a lépcsőn, ami egyenesen a szobámba vezetett. Itt akarok én egyáltalán maradni? Ennél a lánynál, akiben akkorát csalódtam? Akit példaképemnek, nővéremnek tartottam? Nem tudom..

.  .  .  .  .  .  .  .

Egy hét telt el. Egyetlen hét, ami alatt minden megváltozott. Próbáltam ellenállni Justin hívogatásainak, de nem sikerült. Egyszerűen úgy éreztem, muszáj találkoznom vele. Az egyszeri találkozóból lett még egy és még egy, és az utóbbi napokban már kétszer is láttuk egymást egy nap. Ezalatt az idő alatt jól kiismertük a másikat, és kezdek kételkedni a saját érzéseimben is. Azt hiszem, bírom én azt a fiút, aki eszméletlen hülye, de kedves, bár néha bunkó.
A világháló tele van a mi képeinkkel. Ugyan nem túl kimagasló minőségű felvételek, mert rajongók készítették őket és el vannak mosódva, de aki ismer, kivesz belőle. Selena három napja nem szól hozzám, mióta az első kép megjelent. Belül félek, vissza kell mennem Texasba, de emellett van olyan érzéseim is, jó lenne a kis nyugi és olyan élet, ahol mindenki hétköznapi ember.
Kimerülten pakolgattam ki a táskámból. Az első korcsolyázásom óta megszerettem ezt a sportot, és sokszor járok most már a pályára. Mint mindig, most is fél kezem a telefonon volt. Óriási lehet már a számlám, amennyit beszélek.

- Kivel beszélsz? – hátulról ijesztett meg a szállásadóm (már csak így hívom). Majd’ kiesett a telefon a kezemből. Hazugságokat kezdtem keresni, aztán rájöttem, ebből nem mosom ki magam.
- Senkivel.. – gyorsan letettem a telefont, pedig a vonal túlsó végén lévő fiú buzgón taglalta a mai napját.

Kísértetiesen hasonló volt a helyzet, mint egy hete. Selena kikapta a kezemből a telefont és megnézte a fogadott hívásokat. Ismét felvette a gyilkos pillantását. Elfutotta a méreg.

- Nem voltam világos? – arca piros lett, eszeveszett hangerővel kezdett kiabálni. – Szállj le Justinról! Ő az enyém! – közelített. Azt hittem, meg akar ütni, az utolsó pillanatban azonban megállt.
- Nehéz elfogadni, hogy Justin kerget engem? Ő hív folyton, Ő akarja, hogy lógjunk együtt. És persze hogy élvezem, hisz jól kijövünk. És nem tulajdoníthatsz egy embert magadnak. Justin nem egy tárgy, hogy magadhoz láncold. Ébredj fel. – keltem ki magamból. Utána eszméltem fel, miket mondtam. De igazam volt, nem?
- Igazad van. – sóhajtott nagyot, mire nekem leesett az állam. – Túl régóta megy ez. Nem szeretem Justin-t, de olyan jó volt, hogy vele jártam. Állandóságot hozott nekem. És félek, hogy ezután már nem fogok tudni soha szeretni valakit igazán. – bevallom, kicsit meghatódtam rajta. Lehet, hogy színjáték volt ez az egész megint, de annyira őszintének tűnt. Ennek ellenére eszem ágában sem volt kiönteni neki a szívem. Kétszínű.
- Biztos lesz majd még barátod. Hisz gyönyörű vagy és kedves. – ezt szerintem nem gondoltam komolyan, de mit mondhattam volna? Kedves vagy, de néha kétszínű és kibírhatatlan?
- Köszönöm, Chanel. Bánom, amiket mondtam neked. Justin nem a régi és én sem vagyok az. Ennek így kellett lennie. – azzal szomorúan elhagyta a szobát.

Sokáig gondolkoztam: vajon egy átverés áldozata vagyok-e vagy esetleg az igazság megtestesítőjével beszélgettem? Bármennyire is próbálok, nem tudok bízni benne. A lelkem -és egy hang a fejemben – bolond vagyok, elképzelhető – azt suttogja, vissza kell mennem Dallasba.
Reggel korán keltem és még az iskola kezdete előtt magamra kaptam valamit, csendben kilógtam, aztán gyalogolni kezdtem. Felszálltam a legközelebbi buszra, ami elvitt a körútra, ahonnan pár lépés volt csak Justin háza. Felmentem a dombos városrészen, magam mögött hagyva több száz villát, kertjükben luxusautókkal. Szerencse hogy csak egyszer kellett átszállnom, mert így is hulla vagyok. Reggel ötkor ki nem az? Ráadásul sétálhatok is, miközben a sok nagyarcú ember kivilágított házát bámulhatom.
Idegesen kopogtam be Justinhoz. Sosem jártam még nála, a héten egyszer mutatta meg: igen, itt lakik. Azt az utasítást kaptam tőle, ha bármi van, keressem. És mivel senki mással nem tudok beszélni, Ő maradt. Meglepetésemre egy kócos hajú, pizsamás, álmos fejű fiú nyitott ajtót. Amint meglátott, felcsillant a szeme (bár az is lehet, nekem kéne egy szemüveg). Kedvesen beinvitált, majd elment és átöltözött.

Ámulva néztem körbe a nappaliban. Talán ez a ház még nagyobb, mint Selenáé. A falon sok-sok kép régi zenészekről, az asztalon Jus anyukájáról és féltestvéreiről.
Bieber kezében egy tálcával tért vissza, lehuppant mellém a díványra és a kezembe nyomta a csészét, amiben kakaó gőzölgött. Mohón ittam bele, de a forró folyadék eltántorított attól, hogy folytassam türelmetlenségem. 
- Meleg. – a maga csészéjét Ő is egyik kezéből a másikba rakosgatta.
- Na nem mond! – vettettem oda, mire elmosolyodott.
- Miért jöttél? – szokatlanul közel csúszott hozzám, kakaóját letette az előttünk lévő asztalra. Egyik kezével átkarolt, majd ujjaival cirógatni kezdte a kezemet.
- Elmegyek.
- Hova? – játszotta az értetlent.
- Vissza Texasba. – kortyoltam bele még mindig gőzölgő italomba.
- Selena kirakott?
- Nem, én döntöttem így. De Ő nem tudja. Jobb lesz, ha visszamegyek a kis életembe.
- De miért? Olyan jól kijövünk, erre elmész? – fakadt ki, amit hirtelen nem tudtam mire vélni. – Chanel, ne tedd ezt. Gyere el hozzám. Itt lakhatsz, meglesz mindened, Gomez meg nem érdekel. – sorolta lehetőségeimet. Kihagyta azt, ami jelenleg nekem lenne a legjobb: Texas.
- Ezt te sem gondolod komolyan. – ráztam meg a fejem.
- Ó, tényleg?
Justin kivette a bögrét a kezemből, és az asztalra helyezte a másik mellé. Ajkai vészesen közelítettek felém. Az utolsó pillanatban, mikor a legjobban vártam hogy megcsókoljon megtorpant.

- Dönts. – suttogta ajkaimra. Vagy én, vagy Texas. – ajkai az enyémekre tapadtak, és mintha magamat csókolnám, olyan mohósággal akartak többet és többet.

10 megjegyzés:

  1. Sziaa!

    Hát ez nem semmi, az utolsó mondta nagyon tetszett és végülis igaza van Justinnak! Sajnálom Chanelt, de ez az ő élete, döntsön asszerint ami a legjobb neki ;) Egyik villából a másikba kerül..hm nem is rossz xD Iszonyat jól írsz!

    Puszi, Dodó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm a kommentet, és nagyon örülök, hogy így tetszett a rész. Azt nem tudom megítélni, igaza van-e Justinnak, ezt döntsétek el ti, kedves olvasók.
      Ebbe a villás dologba még bele sem gondoltam, de most hogy így említetted, igazad van.
      Köszönöm!
      Love, Diana

      Törlés
  2. Szia Diana! :)
    Nagyon nagyon tetszett ez a rész is.:) Remélem Chanel jól fog dönteni és Justint választja! :D Alig várom már a folytatást! :D Kérlek siess vele, már nagyon várom! :) Puszi: Jenny.<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, kedves Jenny!
      Chanel döntése maradjon titok, nem is tervezem, hogy már a következő két részben benne lesz. Inkább csak utalgatni fogok rá, bár szerintem sejtitek.
      Igyekszem sietni a folytatással, ez mind a szilveszteremtől függ, de már nekikezdtem, az új blogommal együtt! :)
      Love, Diana

      Törlés
  3. Szia, drága Diana-m ♥!

    Jaj, én oda meg vissza voltam ettől a fejezettől :D :$♥ JuJu iszonyat édes, sejtettem, hogyha megtudja, hogy Chan elakar menni vissza Dallasba, akkor felajánlja neki, hogy lakjon ott vele :) Egyszerűen megéreztem, hogy felajánlja :DD Milyen igazam lett *.* Selena...hát ő egy álnok dög és még játssza is az agyát, pfú, de nem csípem az ilyen lotyókat :$$ Remélem, Chan nem megy haza, Texasba és Justin-nál marad majd :)

    Boldog karácsonyt és újévet szeretnék kívánni, köszönöm, hogy a kommentjeiddel támogattál ebben az évben :) ♥ Sok jelentenek és remélem, jövő évben is számíthatok Rád :)) Nem mellesleg ma lesz új fejezet a Stay with Me-ben, ha gondolod és időd van rá, majd nézz be :) HA, persze befejezem még ma :DD

    Love Ya,
    Mace

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, drága Mace!♥

      Na, ha oda is meg vissza is voltál tőle, akkor nem lehet olyan rossz. JuJu.. de fura, még szoknom kell :D Azt hiszem, ezt nagyon jól érezted, de azért vannak még itt kérdések. Selenáról már nyilatkoztam, és nagyjából egy véleményen vagyunk.
      Chan jövőjét teljes titok fedi, amolyan top secret féle a dolog.

      Neked is szívből – utólag is – kívánok kellemes ünnepeket és sikeres új évet! A kommentjeimre továbbra is számíthatsz, és én is köszönöm a sok-sok megjegyzést és támogatást, amit kaptam tőled!

      Love, Diana

      Törlés
  4. Kedves Diana!!
    Ne haragudj, hogy a utobbi idöben nem írtam kommentet, de most visszatértem. A történetet folyamatosan nyomon követem és egyszerüen IMÁDOM!!! Justint is megkedveltem, ami szt hittem sosem következik be. De te csodát tettél. :D Selena elég dög a történetbe, nem értem mit gondol, hogy Justin egy tárgy? Én örülök ennek a Justin- Channel párosnak. Remélem Channel észhez tér és Justint választja. Szerintem igazán cukik eggyütt. Említetted, hogy fogsz egy One Directon- ös bloggot is írni. Ha esetleg meg van, hogy mikor kezded, akkor szólj, mert azt is tuti, hogy olvasni fogom. :D Na nem is szaporítom a szót, Egyszerüen imádom a bloggod, az írásod és mindent.
    Bogi<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Egyáltalán nem haragszom, sőt, megértelek. A nap híre pedig, hogy megkedvelted Justin-t. Bevallom, ezen a mondaton elmosolyodtam, hisz örülök, ha már akár egy ember is megszereti a történet miatt. Ezek szerint csodatevő vagyok.
      Rátapintottál a lényegre: Selena pontosan egy tárgynak tekinti Justint.

      Fogok új blogot írni, már Wordben meg van kezdetlegesen, de nagy durranást szeretnék és nem akarok csalódást sem okozni. A linkje majd ki fog kerülni természetesen ha kész lesz, mindenki olvashatja majd kedvére.
      Köszönöm a kommentedet!
      Love, Diana

      Törlés
  5. Kedves Diana!

    Szomorú hírt kell közölnöm (részemről szomorú, részedről elismerés) : megszerettem Justint. :) Köszönöm, hogy eltüntetted az előítéletem halovány morzsáit is! :)
    Nem mellesleg, fantasztikus a történetvezetésed, remélem, hogy még sokáig olvashatjuk! :)
    Selenáról pedig annyit, hogy remélem marad ilyen dög, mert nem lehet, hogy őszintén megbánja azt, amit Chan-nel tett. :)

    Puszi,
    S♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, drága S!
      Neked lehet hogy szomorú hír, nem fogod elhinni, de én már két napja ennek örülök. Az egyik célom ez volt, megszerettetni Justint, amikor elkezdtem ezt az egészet. És láss csodát, két hónap alatt sikerült!
      Köszönöm szépen, bár néha vannak kétségeim, hogy ez most így jó-e vagy sem, de találtam egy módszert amivel átláthatóbban írhatok tovább.

      Love, Diana

      Törlés