2012. december 15.

12. fejezet - Twitteren kémkedsz?

Kedves olvasók!
Elég fárasztó napon vagyok túl. Nem titok, hogy Bükre mentünk az osztályommal fürdeni, és kellemesen elfáradtam. Volt szaunázás, csúszdázás minden. Kellemes nap volt, annyi biztos. Lehet, a fáradtságom kihatott a részre is, de egy kicsit hosszabb fejezetet sikerült alkotnom. Tisztáznék pár dolgot, mielőtt elolvassátok, csak hogy tényleg minden teljesen rendben legyen: Chanel álmos. Valószínű, hogy ébren sosem menne bele egy találkozóba. Én is álmos vagyok, ilyen ésszel gondolkoztam. A fejezet címe nem teljesen tükrözi a tartalmát, de rámutat a fontos dologra: Justin-t érdekli olyannyira Chan, hogy képes megnézni a Twitterjét és minden képét megmutatni a haverjainak. Vagyis, én így gondolom. Innen jött a cím is. És az új szereplő, Alice még nem került be a többiek közé, de idővel befog, hisz Ő lesz Chanel pártolója, amolyan jobb keze. Fáradt vagyok és álmos, szerintem most írok még egy kicsit, aztán megyek is aludni. Kellemes hétvégét mindenkinek!
Love, Diana

Chanel Parks
Továbbra is az a meggyőződésem, hogy ennél hülyébb már kevés eséllyel lehetek. Önbizalmam, mint a tenger, önérzetem, mint az óceán. És igen, ismét bebizonyítottam, mekkora egy eszetlen vagyok.
Péntek van. Három nap telt el azóta, hogy Bieber a képembe vágta, miért fut utánam. Picit meglepődtem rajta. Utólag tisztázódott bennem, hogy talán ezért futottam el. Nem volt időm gondolkodni, pedig ezt át kéne gondolnom. Akarok én egyáltalán valamit tőle? Igen. De ha esetleg sikerül is ez a dolog kettőnk közt, mi lesz? Selena kiakad, a rajongók úgyszintén. Az életemnek végérvényesen is vége lesz. Ha egy csók miatt ennyire kiakadtak, értelme nincs kockáztatni.
Ahogy már említettem, péntek van. Egyik osztálytársam – új lány és még nem ismer senkit – megkért, hogy kicsit beszélgessünk, lógjunk együtt. Valószínűleg tudja, nincs sok barátom, gyakorlatilag egy se. Örülök, hogy végre van valaki, akivel egy cipőben járok. A lányt egyébként Alice-nek hívják és Chicago-ból jött. Ő az egyetlen, aki nem úgy ítél meg, mint ’ a csaj, aki lenyúlta Gomez pasiját’. Ez nagyon jól esik.
Hétvége révén egész nap heverésztem, csak estefele kezdtem készülődni. Ahogy végiggyalogoltam mindössze egy táskával a vállamon a város utcáin, láttam, az árusok már most készülődnek az ünnepekre. Ha jól tudom, sok éve nem volt már itt hó, csoda lenne, ha idén esne. Texasban sincs sűrűn se hó, se jég, de ott azért esik.
Emberek szállingóztak a korcsolyapálya körül. Vártam pár percet, mert Alice-t még sehol sem láttam, bár szerintem lehetetlen, hogy kiszúrjam.

- Chanel! – és mégis sikerült neki megtalálnia. Utálom, ha valaki hátulról ijeszteget, mostanában viszont csak így kaptam üdvözléseket. Egy napja ismerjük egymást, de nagyon jóba lettünk már az első köszönésünkkor.
- Szia, Alice. Bemegyünk? – válaszra sem kellett várnom, Alice karon ragadott és már váltottuk is a jegyet.

Félve léptem rá a jégre, talán két éve korcsolyáztam utoljára. Béna voltam, mint mindenben. Alice nagyon jól ment, én viszont csak a szélén lépkedtem.
- Gyere, segítek. – nyújtotta a kezét, amit egyszerre el is fogadtam. Mentünk pár kört, kezdtem belejönni. Az utolsó körnél vettem csak észre, hogy szól a telefonom. Nem vettem fel.
- Tangózunk? – valószínűleg nem gondoltam komolyan, főleg nem az én tudásommal. De igen, úgy gondolta, ugyanis pár perccel később körözni kezdtünk a csúszós jégen.

Elég jól ment a tangózás, egy kedves hölgy le is fényképezett minket, a fényképet fel is raktuk Instagramra. Meglepett, milyen ügyes tudok lenni, ha akarom. A kimerítő korcsolyázás után beültünk a büfébe, ahol mindent lehetett kapni. Nyalókákon keresztül a csokiig, mindent. Kiszúrtam egy nagy színes cukrot, azt megvettem, mellé pedig egy csésze teát kértem.

- Szóval, mesélj magadról. – igenis finom volt az a cukor, hiába van benne sok egészségtelen anyag. A piros-fehér színösszeállítás különösen tetszett.
- Oké. Alice vagyok, de erre gondolom, rájöttél. – olyan típusú ember vagyok, aki mindenen tud nevetni, így ezen is derültem egy jót. – Chicago-ból jöttünk. Apu eredetileg Atlantába ment volna dolgozni, de itt jobbak voltak a lehetőségek, így ide jöttünk. És neked mi az élettörténeted?
- Egy texasi városból származom, ahol minden héten ünnepély volt, mert szült a szomszéd tehene. Érdekes éltem volt.. – a viccem visszafelé sült el, ugyanis Alice majdnem megfulladt a röhögésben. A legjobb, hogy ez igaz volt, mert tényleg nagyünnepség volt minden alkalommal. – Azért jöttem ide, hogy végre elvégezzem a sulit és sikerüljön egyetemre mennem. Csak aztán közbe jött pár dolog és nem sikerült a beilleszkedés. Plusz még az utam sem fényeződött ki előttem.
- Justin Bieber? – szépen hangzó név volt ez. Tisztáztam magamban, mit kéne válaszolnom, anélkül, hogy megbántanám vagy esetleg épp olyat mondok, amit én is megbánok. Olyan nehéz olyanról beszélni, akit bármennyire is nem akarod, mégis kedvelsz. Az igazság fáj.
- Igen. – hátradőltem a székemben. Összeszedtem minden gondolatom. Ilyenkor jobb, ha tisztán lát az ember, tapasztalat, ezekből a helyzetekből sülnek ki a legrosszabb dolgok. – Tudod, sok embernek ez hihetetlen. Ismerni egy világsztárt, akiért ráadásul lányok milliói olvadoznak. Engem hidegen hagy, sőt, néha azt kívánom, bár nem jelent volna meg, mert mindent felforgatott. Az egész életemet, az érzéseimet, mindent. Ezért is nem tudom, hol állok most. – kezeimet a meleg teás csészére helyeztem. Kifejezetten jól esett a simogató érzés, amit a gőzölgő ital váltott ki.
- Értem. Sosem éltem még át ilyet, de hidd el, hatalmas szerencséd van és valamilyen szinten ez totál hihetetlen. Légy erős, gondolkozz, ismerd ki teljesen és majd kiderül, hányadán álltok.

Texasban nem nagyon volt barátom Selenán kívül, akit kicsi korom óta imádtam. Mostanában vannak kétségeim, ki is valójában, de ezt betudtam az eszementségemnek. Régóta élek abban a világban, amelyben Ő a tökéletes, a szép, én a sarokban elbújok a kis csúnyácskaként. Ez mindig így volt. Ez volt az általánosban is, minden fiú érte bomlott. Erre vezethető vissza a mostani kétségbeesésem. Egyszerűen furcsa, hogy valaki engem is szépnek lát és nem csak őt. Ráadásul ez a valaki piszkosul helyes.
Nagyon elfáradtam este, pedig már kilenckor otthon voltam és olvastam. Mindenféle pletykalapot megnéztem unalmamban. Újságíró nem leszek az biztos, hisz szinte minden pletyka, kacsa hír elolvasásánál hányinger kerülgetett. Mégis hiányzott valami a nagy hányingerkeltő este mellett: a telefonom csörgése. Egész korcsolyázás alatt csörgött, most, amikor várok rá, teljesen süket. Murphy törvénye! Fogalmam sincs, ki az a Murphy, de szeretem ezt a kifejezést használni.
Nem tudom, mikor dőltem ki, de álmomban Indiába költöztem és ott éltem egy pap feleségeként. Öt gyerekem volt, mindennap elmentem egy Selena poszter mellett, aki az ország királynője volt, mindenki érte bomlott. Ha az álmaink a gondolataink feldolgozása, akkor ez biztosan nem véletlen. Véletlenek nincsenek.
Édes álmomat, pihenésemet a várva várt rezgés zavarta meg. Lehalkítottam a készüléket, mielőtt elaludtam. Csodálkoztam, hogy felkeltem erre a pár rezgésre, de ez vagy a sors keze vagy szerencse. Nem, nem véletlen.

- Haló? – mindössze ennyit tudtam kinyögni még mindig félálomban. Ehhez volt most a legkevesebb kedvem – bájologni valakivel.
- Chanel. Csak nem álmos vagy? – gúny volt a hangjában, egy kis vigyorgással fűszerezve.
- Lehet. Elfáradtam ma. – fejemet a párnámba fúrtam, onnan beszéltem. Így már orrhangom is volt.
- Korcsolyáztál, nem?
- Lehet, honnan tudod?
- Twitteren láttam. – tekintve, kiről volt szó, azonnal felkaptam a fejem. Azt sem tudtam, hogy követne Twitteren vagy Instagramon, nem hogy még engem is leseget. Ez a személy egyébként Selena ügyeletes pasija, aki három napja a képembe vágott sok mindent. Annyira álmos voltam most, hogy kedvem se volt veszekedni, se megkérdezni, miért hívott fel. Még a gondolat is kiszállt a fejemből, hogy miket mondott. Pedig nagyon jól esett.
- Te Twitteren kémkedsz utánam? – beszélni szerettem volna vele, a fáradtság teljesen eluralkodott rajtam. Holnap hétvége. Hurrá..
- Nem nevezném kémkedésnek, inkább vizsgálat. A haverom, Alfredo és Ryan szerint szép vagy, Lil’ Twist - álljunk meg, Ő nem valami rapper-féle? Á, ehhez nincs most agyam. – szerint dögös csaj vagy. Amúgy, találkozzunk. Ne úgy, hogy én a képedbe vágom, mennyire tetszel, te meg elfutsz. Beszéljünk nyugodt körülmények között, őszintén. És ha igent mondasz, bemutatlak a menedzseremnek, Scoo-nak is.
- Jó, legyen. – a takaró leesett rólam, utána én huppantam a földre.
- Jól vagy? – hatalmas esésemet a vonal túlsó felén is hallani lehetett ezek szerint.
- Persze, csak elestem.
- Aha.. Átküldöm sms-ben a címet, ahol találkozunk holnap kettőkor. Stúdióban leszek, de nyugodtan gyere be. Ja, és szexi a korcsolyázós képed.
- Hagyjál, Bieber. Holnap találkozunk. Szia. – azzal letettem a telefont és mély álomba szenderültem. 

13 megjegyzés:

  1. hello,nos imádom az írásod ez nem kétség?tetszett ez a rész is.
    Amugy én is kitettelek,és nem sértödtem meg én is próbálok sok könyvet olvasni,legföképpen a horror könyveket olvasok,csak a sli miatt nem mindig jönn össze.
    Remélem hamarosan jön a kövi rész:
    Puszi: Casieee

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Rendben, nálam is kint vagy és örülök, hogy nem sértődtél meg. Őszintén megmondom, iskola mellett én sem olvasok nagyon, de amint van egy kis időm vagy szünet van, elkezdek egy könyvet és általában be is fejezem még aznap. A horrort én is nagyon szeretem, másik kedvencem a fantasy.
      Igyekszem sietni a következővel és köszönöm a kommentedet!
      Love, Diana

      Törlés
  2. Sziaa!

    Juj ez is nagyon jó lett, és kíváncsian várom már azt a találkát :D Ajj remélem végre tudnak normálisan beszélni...jah és hihetetlen mikre képesek a fiúk, ha egy lányt kiszemelnek...vadász ösztön xDD

    Puszii, Dodó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      A találkáról annyit, hogy még én sem tudom teljesen, mi lesz, de annyit elárulok, hülyéskedni mindenképpen fog ez a két idióta #ilovejustinandchanel. És igen, tényleg hihetetlen, mennyi mindenre képesek a fiúk, tapasztalat. Ez valamilyen szinten jó is, hisz látszik, hogy nem csak bunkók tudnak lenni, hanem kedvesek, aranyosak is. Pl. az én barátaim fele fiú és bennük jobban bízom mind a lányokban. A vadász ösztön mindenkiben megvan.
      Köszönöm neked is, hogy írtál és a szép szavakat is!
      Love, Diana

      Törlés
  3. Ez a rész olyan édes lett, hogy az csak na! :)) Nekem totál átjött Chan álmossága, és én is mindjárt elalszom, ahelyett, hogy írnék! :D

    Puszi,
    S♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Édes lett, tényleg? :) Én unalmasnak találtam, de az én írásaimmal sosem vagyok kibékülve. Álmos vagyok én is, így talán hihetően írtam le Chan állapotát. Örülök hogy tetszett, futás írni, mielőtt elalszol!
      Love, Diana

      Törlés
    2. Szia!
      Bizony, sokadik olvasásra is az! ;) Én az eddigi 24 fejezetemből négyet, ha szeretek, szóval megértem, hogy nem vagy elégedett.. :)
      Igenis, Kapitány!

      Puszi,
      S♥

      Törlés
  4. Szia Diana! :)
    Meg kell, hogy mondjam ez a rész is nagyon tetszett! :) Lehet, hogy már kezd unalmas lenni, de nem tudok rá mást mondani csak jót. Egyszerűen imádom az egészet! :) Alig várom már a folytatást és hogy mi fog kisülni a találkozóból.^^ Siess kérlek a következővel, mert már nagyon várom! :)
    Puszi: Jenny.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Jenny!
      Köszönöm szépen, próbálok nem unalmas lenni, de elsietni sem akarom a dolgokat. Azt akarom, hogy legyen valami közös a folytatás előtt, és ne csak úgy a semmiből legyen mondjuk egy kapcsolat. A folytatással igyekszem sietni és nem csalódást okozni a találkával. /Bár, annyit elárulok, hogy Justin és Chanel vicces kedvükben lesznek/.
      Love, Diana

      Törlés
  5. Szia, egyetlen Diana-m ♥!

    Nem mondok azt hiszem újat azzal, hogy imádtam :D♥ Annyira, de annyira tetszett, olyan kis lazulós és csajos volt :) Bírom Alice-t, remélem, ő támogatni fogja azt, ha Chan és Justin összejönnek :DD Örültem, hogy kevés Selena volt benne, kicsit kiábrándultam a csajsziból - de csak ebben a történetben :D :) Justin, én így szeretlek ♥ :$ Nem kémkedik, áh, nem :P xĐ :) Tök aranyos dolog volt tőle, hogy így figyel Chanel-re :DD

    Kíváncsian várom a folytatást és én már javában írom a Justin-s blogom folytatását :DD Kellemes hátvégét és kellemes ünnepeket, így előre is ♥ :)

    Love Ya,
    Mace

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, drága Mace! ♥
      Szerettem volna egy lazulós részt, és annyira jó, hogy tetszett ez is. Alice pozitív szereplő lesz, amolyan legjobb barátnő. Selenát egy időre szerintem hanyagolom, de ki tudja, mi sül majd ki a dolgokból. Justin, így szeret mindenki! : D És nem, nem kémkedik..

      Igyekszem sietni, és nagyon várom már nálad is a folytatást! Kíváncsi vagyok, mi történik majd Sandy-vel és Justinnal, izgat nagyon. Már két hete tűkön ülve várom a részt, biztos nem fogok csalódni! Neked is kellemes hétvégét és kellemes Karácsonyt és ünnepeket előre is!
      Love, Diana

      Törlés
  6. Nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon jó lett. Meglepi itt: http://the-words-you-whispered.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nagyon, nagyon, nagyon, nagyon szépen köszönöm! ♥ És a díjat is, hamarosan ki is teszem.
      Köszönöm!
      Love, Diana

      Törlés