2013. július 10.

Epilógus - Itt vagyok!

Drága Olvasóim!
Hogy őszinte legyek fogalmam sincs mit írhatnék most. Egyszerűen nem tudom szavakba önteni ezt a kilenc hónapot. Mert igen, pontosan eddig írtam a blogot, eddig foglalkoztam mindennap Chanel és Justin történetének szövögetésével és megszakad a szívem, hogy ezentúl nem kell megnyitnom a Word-öt, vagyis a One Love-nak szánt kis jegyzeteimet biztosan nem. Teljesen őszinte leszek, nem akartam happy endet a történetnek. Hiszen anno a Stole My Heart is azt kapott és ezért nem szerettem volna. Utólag rájöttem, mekkora baromság is volt ez az ötletem. Nem volt szívem szomorú véget adni ennek a történetnek. Szó mi szó, rettentően belopta magát a szívembe és talán ez az első olyan fanfictionom, amire tényleg azt mondom „Igen, ezt én írtam és büszke vagyok rá!”.

Köszönettel tartozom mindenkinek. Mindenkinek, aki akár az elejétől, akár a későbbiektől követte az eseményeket, hiszen olvastatok és ez a fontos. Köszönöm a rengeteg pozitív visszajelzést, az építő kritikákat, a mérhetetlen szeretetet és kedvességet, amit tőletek kaptam. Hullattam is pár könnycseppet, s félő, most is ezt fogom tenni. De egyszerűen nem tudom kifejezni a mérhetetlen hálámat annak a 113 feliratkozó embernek és azoknak is, akiknek nincs profiljuk, mégis olvastak és néha-néha írtak is. Aki nem blogol, nem tudja átérezni ezt az egész helyzetet. Nehéz, nehéz megmagyarázni. Egyszerűen csak rettentően köszönöm nektek az elmúlt kilenc hónapot, a sok-sok bloggert és olvasót akiket megismertem a One Love által és a mérhetetlen szeretetet! Azt hiszem, sosem fogom elfelejteni ezt a kis közösséget, ahogyan a blogot sem.

A folytatásról. Mint ahogyan beharangoztam az új blogot, ami a Save Me névre hallgat, úgy fogom mind ide, mind a Be Alright-ra kitenni szombaton a linket. A prológus továbbra is vasárnap, azaz július 14-én fog érkezni. Örülnék, ha továbbra is velem tartanátok. Bár először nem akartam ismét fanficet írni, végül mégis annál kötöttem ki, de ez más lesz. Rettentően szeretem már így pár fejezet után is írni a Save Me történetét, és csak reménykedni tudok benne, hogy nektek is elnyeri majd a tetszéseteket és velem tartotok!

Nos, nem igazán találok már szavakat, hiszen lassan ismét elsírom magam. Az epilógus rövidke lett, mindössze egy általános napot mutat be öt évvel későbbről. Dalnak Selena Gomez Love Will Remember szerzeményét csatoltam, ezt éreztem az epilógusra jellemzőnek. Ha nem is örökre, de kérlek titeket egy darabig még emlékezzetek Justin és Chanel szerelmére!

Minden olvasómnak kívánnék csodás életet és kívánom, hogy váljanak az álmaitok valóra. Köszönök mindent, ezennel a One Love történetét lezárnám! Köszönöm!
Love, Diana


5 évvel később
- Justin -

Love Will Remember
Nagyokat pislogva néztem, ahogy életem szerelme kíváncsian lapozgat egy könyvet. Barna haja lágyan omlott vállára, tengerkék szeme érdeklődve figyelte a könyv sorait.
Tényleg, őszintén mondhatom, hogy Chanel életem első és egyetlen szerelme.  Lehet, hogy ez nyálasnak hangzik, de öt év után is ugyanolyan izgatottsággal és csodálattal nézek rá, és ugyanúgy szeretem. Sok mindent általa tanultam meg s fedeztem fel, és nem lehetek ezért elég hálás neki. Tényleg megváltoztatta az életem.

- Chanel, mit csinálsz? – kérdeztem rá, miután órákig bámultam és így sem tudtam leszűrni, mégis mit kereshet ennyire.
- Neveket keresek. – felelte egyszerűen, mire melléhuppantam, ügyelve arra, hogy neki semmi baja se essen.
- Mi lenne, ha.. – mielőtt kimondhattam volna elsőre beugrott ötletemet, félbeszakított.
- Nem, nem adunk olyan nevet a gyereknek, amit Te ’swagnek’ titulálsz.
- Nem is ezt akartam mondani. – vágtam be a durcás arcot, a lebiggyesztett ajkakat és a boci szemeket. Ezek ennyi év után is meglehetősen jó szolgálatot tettek. És az esetek kilencven százalékában beváltak.
- Ezzel nem veszel le a lábamról, túlságosan ismerlek ahhoz, hogy ezt bevegyem. – pillantott rám komolyan, kék tekintetében mégis kedvességet láttam és talán szája szélén is bujkált egy kisebb mosoly.
- Mi lenne, ha mondjuk Benjamin lenne a neve? – óvatosan helyeztem fejemet vállára, kezemet pedig hasára. Az elmúlt hónapokban túlságosan is vigyáztam Chan minden porcikájára. Talán félek attól, hogy esetleg elveszítjük a picit, de ki nincs ezzel így? Boldog vagyok, bár nem voltam mindig az, most felhőtlenül érzem magam. Nem akarom, hogy csalódnunk kelljen, hiszen már annyira rákészültem arra, hogy fiam lesz, akinek megtaníthatok mindent, hogy túl késő lenne elhessegetnem ezt a hitemet.

A drogos ügyeknek közel sem lett oly’ hamar vége a buli után. Azért emlékszem arra az estére, mert akkor változott meg minden, akkor éreztem a késztetést arra, hogy megfeleljek. Meg akartam felelni a családomnak, Channek, a barátaimnak, a rajongóknak és úgy mindenkinek a világon. Sosem mondtam el senkinek sem a problémáimat, kivéve anyát, de neki is úgy, hogy egyszer csak kiszaladt a számon egy hosszas trágár kifejezésekből álló szitkozódás és mivel túl jól ismer, látta, hogy valami gond van. Hosszú időbe telt levetkőzni ezt a megfelelési kényszert, de sikerült és ez a legfontosabb. Hiszen ha nem én, ki lenne hű a „Soha ne mondd, hogy soha!” elvhez?

- Szerintem a Benjamin aranyos. – szakítja meg merengésemet hangja.
- Szerintem is. – néztem fel arcára mosolyogva, amit Ő is egy kis mosollyal díjazott. – De szerintem a Horton jobb lenne.  – csúszott ki a számon, mindössze hülyeségből. Chanel pillantása azonnal komolyra váltott, s nem sokkal később megfogta a legközelebb lévő párnát és arca csapott vele.

Én is átmásztam az ágy másik végébe a párnákhoz, de mire kezembe kaptam az anyagot és megfordultam Ő már a szoba másik végében állt, az előbb arcomba csapott párna kíséretében. Kezdetét vette a végeláthatatlan párnacsatánk, persze próbáltunk vigyázni, először nem is nagyon mertem megütni, de aztán belelendültem. Miután az egyik párna szétszakadt és tollpárnák szálltak ide-oda, mindketten leborultunk a földre. Nem tudtam abbahagyni a nevetést, ahogy Chanel sem, így addig néztük egymást, amíg ismét nevetnünk nem kellett a másik arckifejezésén. Szorosan magamhoz húztam, és gyengéden adtam egy puszit először a szájára majd a homlokára is.

- Emlékszel a Micimackós idézetre?
- Persze, hogyne emlékeznék? – suttogta szavait mellkasomra.
- Az örökké és továbbra is él. Nem számít, hogy mennyire messze vagyunk én mindig veled leszek. – ismételtem meg az idézetet, amit kiskorom óta imádtam és egyszerűen úgy éreztem, mindig is illet ránk.
- Jól van, Micimackóm.
- Szeretlek Chan, és itt vagyok és itt is leszek. – húztam a lehető legközelebb magamhoz.

Akkor, abban a pillanatban éreztem, hogy az életem tökéletes. Ott van számomra a zene, a rajongóim, akiket imádok, Chanel és most igazi családom is lesz. Mindig is erről álmodtam: tökéletes életről. S valamiért voltam olyan szerencsés, hogy ezt meg is kaphattam, ezért pedig végtelenül hálás vagyok mindenkinek, aki mellettem állt. 

13 megjegyzés:

  1. Hát, kedves Diana!
    Először is felettébb megtisztelő egy ilyen neves, remek bloghoz komit írni elsőnek( legalább is amikor elkezdtem írni, első voltam:D )
    Másodszor pedig azt szeretném leírni, hogy én nem ismertem a blogodat. A 36 fejezetnél osztotta meg velem az egyik legjobb barátnőm. Onnan kezdve kezdtem el olvasni.
    Emlékszem az elején elcsodálkoztam, hogy 36 fejezet és mennyi megtekintés és feliratkozó, de aztán beleolvastam és rájöttem megérdemled. Megérdemled, hiszen olyan jó volt mindegyik fejezet, hogy az már szinte büntetendő :D Imádtam a kis csavarokat, no meg a perverz részeket is :)
    Kommentárt eddig (legalább is úgy emlékszem) hogy nem írtam. Egyszerűen csak pipáltam és úgy voltam vele, hogy majd a következőnél, de most rá kell jöjjek nincs következő :(
    Ezúton szeretnék gratulálni a remek bloghoz és a tehetségedhez. Várom az új blogodat izgatottan és további szép nyarat kívánok♥

    VálaszTörlés
  2. Drága, drága Diana!
    Kimondhatatlanul boldog vagyok ,hogy a blogodra rátaláltam! Hogy olvashattam a kiváló blogodat.
    Istenem,de szerettem Justin és Chanel "életét", történetét! Egy két könnycsepp a végére, hisz oly' szép befejezést adtél nekik!
    Mit ne írjak mind két végkifejletet eldutam képzelni ennek a történetnek!
    Imádtam minden egyes részét!
    Ugxa

    VálaszTörlés
  3. Kedves Diana!
    Úristen, most komolyan könnyezek. El sem hiszem, hogy vége ennek a blognak! Valahogy mindig megtalálod a módját, hogy tökéletes befejezést adj egy történetnek.
    Az egész sztorit úgy ahogy volt, imádtam, és most vegyes érzelmekkel olvastam az utolsó részt: annyira megszerettem a történetet, a szereplőket, mindent, hogy most nehéz elhinni, hogy többet már nem látom a Blogger irányítópulton az új fejezetet, mely mindig annyira feldobta a napomat.
    Lehet, hogy nem mindig láttál, de én végig (az elejétől fogva) itt voltam, és olvastam. :D
    Hiányozni fog Chanel és Justin szövevényes szerelmi története, azonban már nagyon várom az új blogodat, és természetesen a folytatást a Be alright-on! :D
    Love,
    Sophie Palmer

    VálaszTörlés
  4. Kedves Diana!
    Olyan gyönyörűen leírtál mindent, hogy aki nagyon akarna sem tudna belekötni. Olyan rossz, hogy vége van, még sokáig olvastam volna. Szerintem büszke is lehetsz erre a blogra, 100 százalékosan! :)
    Hiányozni fog, ahogy írod ezt a történetet, de egyben nagyon kíváncsi is vagyok a Save Me-re. Kész kínzás, hogy még 14.-ig kell várnunk rá! :D
    Nem tudom, mit írhatnék még, tényleg sajnálom, hogy vége lett.
    Sok sikert a másik blogodhoz is, szép nyarat! :)

    VálaszTörlés
  5. Édes-drága-egyetlen Shawty ♥!

    Szóval...itt a vége :'( Nem mondom, kicsit szomorú va... Várj! Kicsit? Nagyon de nagyon szomorú vagyok emiatt... :((

    Imádtam azonban a zárást ♥ :) 1., Justin szemszögből volt 2., Időugrás miatt is 3., JuJu és Chan szülők lesznek :D És még sorolhatnám, hogy miért is imádtam :) Hiányozni fognak a Chanel-Justin pillanatok...minden egyes pillanat hiányozni fog :)

    Tűkön ülve várom a Save Me-t, mert érzem, hogy arra is rá fogok majd cuppanni :D

    További szép estét és jó pihenést, ihletgyűjtést kívánok ♥!

    Love Ya,
    Mace

    VálaszTörlés
  6. Kedves Diana


    Egyszerüen nem találok szavakat.Igaz hogy nem az elejétöl követem a történetedet de ettöl függetlenül amikor rá találtam egyszerüen nem tudtam letenni.Nagyon teccett az hogy mondjuk nem máris a harmadik résznél jönnek össze és szerintem ez a történet ritkán jól fel VOLT(:-() építve.Egyszerüen fantasztikusan írsz...
    De nem is szaporítom tovább a szót....Köszönöm hogy ezt a csodálatos történetet olavashattam és agyalhattam azon hogy "basszus vajon miért pont itt hagyta abba ezt a részt" és hogy "vajon mi történik a kövi részben".De mostmár tényleg nem szaporítom a szót....fantasztikus volt!!!!!
    Xoxo T

    VálaszTörlés
  7. Drága-drága névrokonom!

    Restellem, amiért már kevésbé kaphatsz tőlem kommentárakat, de sajnos már nem olvasok úgy fanfictionokat, mint régen. Ez volt számomra az első Justin Bieberes történet, ami mindig is megmarad az emlékezetembe. Rettentően aranyos lett a vége és nagyon sajnálom, amiért vége a történetnek. Rengeteg mindent szerettem volna írni, de most egyszerűen nem megy. Azt hiszem meg kell köszönnöm neked, mivel kicsit a te blogod miatt is javult az írásom, amit köszönök.

    Csók, Diana Brunwin

    VálaszTörlés
  8. Kedves Diana!Nagyon furcsa érzés,hogy vége a blogodnak.Még ha nem is az eleje óta olvasom a blogodat.Nagyon szerettem nyomon követni Chanel-Justin szerelmi történetét.Gyönyörű befejezést írtál a történetnek.
    U.I: Nagyon várom a Save Me blogodat,biztosan olvasni fogom.
    Üdv,Cassie.

    VálaszTörlés
  9. Drága blogíró barátnőm! ♥

    Na mit is mondhatnék? Ez volt az első Justinos fanfiction amit hajlandó voltam elolvasni, és azt kell mondjam, hogy nagyon jól tettem, mert MEGÉRTE ♥ !!
    Oda vagyok az írásodért, a munkádért, a karakterekért, és mindeért. :) Csak gratulálni tudok. El sem tudom hinni hogy vége van...hiányozni fog Justin és Chanel....szóval be is könnyeztem most..na látod mit tettél velem. :$ Azóta követem és hallgatom Justint, de pszt! :D
    Kíváncsian várom az új blogdat! ;)

    Dodóka

    VálaszTörlés
  10. Ahw*-*
    Mit is mondhatnék?Csodás befejezése,egy csodás történetnek,meg is könnyeztem a végét nem mondom.:):(

    Łove Yaa and Hipsta please
    xxx Claire

    VálaszTörlés
  11. Jobb is, hogy abbahagytad a blogot. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem akartam válaszolni neked, de úgy éreztem, muszáj kioktatnom téged egy picit. Névtelen vagy, először is, szóval a véleményed nem igazán számít neked. Miért lenne jó? 119 ember - plusz 90 Bloglovin-on, ami több mint 200 - szerette a blogot, olvasott és írt nekem. Nem egy ember miatt fogom depressziós korszakomat írni. Megérteném a véleményed, ha esetleg névvel mondanád és kifejtenéd. Gondolom elolvastad a fejezeteket, hogy tudsz ítélkezni, szóval köszönöm neked. Plusz, ha nem érdekelne a blog, nem írtál volna.

      Törlés
  12. Szia nem tudom hogy felszoktál-e még nézni de azért írok.Nagyszerűen írtál és a történet is nagyon jó volt :-) Csak gratulálni tudok :-) :-)

    VálaszTörlés